Upptaget?

Vart har alla snygga 25åriga singelkillar tagit vägen?
Dom med bra stil, bra ekonomi och ett schysst jobb?
Verkar som alla är upptagna för dom man verkligen ser ute går oftast hand i hand med någon tjej som ser ut som hon aldrig kommer släppa taget.
Näeee sverige har för dåligt med snygga singelkillar helt!!

"Personligheten gör utsidan"
Ja det det stämmer delvis!

  • En kille som ser skitbra ut men har ganska töntig personlighet som en 12åring blir automatiskt mindre snygg.
  • En kille som ser halvbra ut men är självsäker men ändå trevlig och charmig blir oftast snyggare.
Så personligheten gör faktiskt utsidan till en stor del.


Fortfarande stör buss-problemet mig starkt.
AC alltså.

Idag när jag åkte hem ifrån Borås så var det rätt svalt ute och jag tänkte att det skulle bli ganska skönt att sitta på en buss nu när det inte är stekhett i bussen pgr av solen.
Tror du ta mig fan inte att dom hade satt på värmen?!
SUCK!

Tror jag ska klaga på västtrafik.
Jamenar, vad fan betalar man för?

Basta kan man göra hos sina kompisar.. .

Jobb 11 dar i rad nu .
Pengar och bra arbetstider!

Dax att sova.
Natti!
#1 - Anonym

men nu tror jag du hittat en:)

#2 - karpen

jadu martina du kan då. verkligen inte haft å göra med dom bra killarna, men men en dag dyker allt din sådan upp ska du se :-)