Filmstjärna

Nu börjar det bli varmt ute vilket kan vara både skönt och pest.
Det är så med människor har jag märkt, när det är kallt klagar vi på det och när det är för varmt klagar vi på det. Är vi aldrig nöjda?

Jah har också märkt att jag är en person som är väldigt svår att förstå när jag ska förklara något eller visa hur jag tänker.
Folk tänker nog inte så djupt som jag gör.
Istället blir man dumförklarad fast man egentligen har ett tankesätt som är ganska smart.
Folk kan dock tydligen inte acceptera att man tycker annorlunda.

Ibland känns det som om att mitt liv är en dokusåpa som i den filmen med Jim Carey när hela världen är uppbyggd för honom och han inte vet det.
Känns som alla bara spelar och kan höra vad jag tänker.
Helt

4 dagar kvar att jobba vilket är otroligt skönt.
Sen får man sin belöning för slitet.

Jag sårade en människa en gång.
Var snart ett år sen och jag har fortfarande dåligt samvete.
Hade jag fått ta tillbaka det som hände, att vi åtminstonde var vänner så hade det betytt guld.
Men det man har gjort kan man inte få ogjort, inte det som hänt också.
Jag tänker alltid att det är en mening med allt.
Han är iallafall lycklig nu och det är det som betyder.
Sen om han hatar mig livet ut är inte så viktigt,
huvudsaken är att han är lycklig.

Måste bara säga:
Förlåt.
Du är en sååå underbar person, en av de få ärliga och omtänksamma människor jag har träffat.
Vill att du ska veta det.
Minnerna med dig stannar fortfarande kvar ska du veta och ångrar inte en minut med dig!
Du är Guld värd!

Glömmer aldrig Trolltyg 2005 då vi träffades.. .