Nytt tillskott i familjen

Har inte bloggat på ett tag nu pgr av min dator har pajjat, IGEN! *suck* så måste lämna in den denna gången. Så enormt frustrerande eftersom jag har massor med bilder att fixa. Får försöka göra så gott jag kan på morsans skrothög så länge.. .


Fick en ny familjemedlem i lördags. Bonus heter han. Våran lilla bebis och min första valp. Lukas och Donna var ju omplaceringshundar. Jag sa till mamma att jag inte ville ha någon mer hund nu, men efter Lukas gick bort så blev det alldeles för tomt så det fick bli såhär. Tjaa.. Bonus är en korsning mellan chihuahua,papillon och schipperke. Väger 1kg. Apsöt =)

#1 - Sandra

GUD SÅ SÖT! :D

#2 - Martina Michal

Nämen guuuuuuuuud så söt då...Han ser ut som en tutteGRIS på sista bilden..Grattis eller vad man nu säger, till din första valp!

#3 - Tess S Butterfly

jätte söt.

#4 - Maria

NAAAW värsta söt ju! =D Jag vill också ha hund =(

#5 - Malin


Naaaw , sötare vovve finns ju inte :)

#6 - soulsistah

Näe, han är nog den sötaste hunden jag sett! :O

#7 - Whisperer

oh gud så söt! blev helt kär i en chihuahua - papillon på blocket.

#8 - Monika

naw va söt :) jag tror du kommer må bättre av den nya bebisen. klart den aldrig kommer ta platsen för de andra hundarna ni hade. men denna kommer du få nya minnen med så man får tänka posetivt. =) hoppas du mår lite bättre i alla fall. kram

#9 - Elin

Guuuu sååå sööööt :D

#10 - malin

exakt en sån där skaffade min vän också :)
ska gå o vara hundvakt precis nu faktiskt :p