Roadtrip - Trollhättan

I lördags var det ju meningen att Björn och có skulle komma ner till Gbg för att gå på Stickys. Självklart ringer han i sista sekund (som vanligt) och säger att han inte kommer. Jag var redigt festsugen så jag och Jennie begav oss till dom istället, till Trollhättan. Blev hämtade på stationen så drog Jag, Jennie, Björn och Gunde, hem till Björn för att lämna av min väska + att jag var tvungen att fixa iordning mig lite. Efter det drog vil till O´Learys vilket var en sportbar. Har aldrig vart på en sportbar innan, aldrig festat i Trollhättan heller för den delen men det var en supermysig kväll. Hade superduper trevligt! Senare blev det stopp på MAX och sedan drog vi på efterfest hos Björn men jag var så trött att jag nästan däckade^^

Hade dock supertrevligt och det var kul att träffa Björn och Gunde igen.
- Myspyshelg!

Första  dagen för den här terminen på hunddagiset med. Har saknat alla vovvar & AC och Elisabeth såååå mycket! Somtrivs verkligen och det är så otroligt kul att vara där 2 gånger i veckan resten av året och 1/ggn i vecka nästa vår. Hade kunnat vara där varje dag...Älskar det verkligen!  Dom sa att jag var den bästa praktikant dom någonsin haft så det var lite rörande haha ;)

Har en riktigt jobbig migrän idag... sällan jag har det nu mer men har vart mycket stress idag. Ska bli skönt att lägga sig och sova nu. Well. En ny dag på dagiset imorgon. Hoppas det blir lite fest i helgen med, alkoholen är iallafall säkrad tills dess.
Well. Natti natt och sussa sött!