Vad gör man?

Usch detta är verkligen en seg helg. Faktum är att den är fullspäckat av roliga grejjer att göra, men jag har varken lust eller pengar. Alltid är det något =/

3 dagars fest i Jnkp
Jag bestämde att jag skulle gå på den redan när jag fick flyern och den skulle hållas i Gbg området. Nu visar det sig att den ska vara i jönköping. Ja verkligen nära gbg ^^. Har varken råd eller orka att ta mig 15mil dit. Har väl pengar om jag verkligen verkligen vill åka men att spendera sina sista slantar är det väl inte värt. Kommer ju mer fester att åka på antar jag.. .

Fototräff i Karlstad
Denna är jag dock riktigt sugen på. Hade såååå gärna velat träffa Angi och Cilla och festa och komma bort lite. Hade jag haft mer pengar hade jag verkligen dratt. Men surt när man inte har så mycket pengar.. . känns inte som man kan släppa loss riktigt och det är riktigt segt. Surt att vara student säger jag!! Men det blir bättre nu i 3an. Får lite extrapengar och det är alltid skönt!!
- hoppas jag vinner på triss

Dator är fortfarande mysteriskt sönder och det lutar mot att jag får lämna in den. VERKLIGEN roligt! *not*. Hoppas dock att Björn kan rädda lite av min helg genom att pallra sig ner till Gbg imorgon och dra med mig ut en sväng och ha fyllerejs. Idag har Bonus vart på Avenyn för fösta gången i sitt liv på tal om sprit ^^. Börjar bli smått jobbigt med alla folksamlingar som han orsakar runt sig, men antar att jag får vänja mig ^^.


Det var det!
- Ge mig ett under och en trisslott så kanske vi kan lösa problemet!
#1 - Wysteriia

Synd att du inte kunde komma! :/ Var riktigt kul o fint väder :)

#2 - Angelica Jansson

Vi saknade dig!! *KRAAAM*
-Angi

#3 - Martina

Angi&Cilla: Aw tack gummorna!!! Vi får ses någon annan gång helt enkelt!! =)

#4 - TrIpTeAsEr

Synd att du inte dök upp där i Jönköping, va mycket kul folk där ^^ Fast iofs jag låg mest intill main o sov, va så trött så däckade under en filt ^^