Fixering

Jag har idag kommit på att mitt liv till 90% kretsar runt mitt utséende och mitt liv.

Jag är fett utséendefixerad!

Går inte mer än en timme utan att jag tänker på mitt utseende i någon form.

Ligger håret fel?
Har jag nån fläck på byxorna?
Har sminket kletat ut sig?
Är jag tillräckligt söt?
Är jag skiten i ansiktet?
Varför kollar alla? Är det för att jag är ful?
bla bla..

Bra eller ej.. ..medfött?

Går inte en dag utan att jag tänker på usa...min dröm. Mina framtidsplaner.
Försöker få med mig någon.
Ju fler desto roligare!


Oretusch
(oretuscherad)
#1 - Malin

Är det "snygg-minen" du gör där eller? ;)

#2 - Liv

Du är jättesöt ju, slösa inte bort tid på att fundera över det :-P

#3 - Wysteriia

Usch va jobbigt, du ska inte tänka så mycket på vad andra tycker :) Du får jobba lite på ditt självförtroende sötis! :) Livet är så mycket mer än en utsida! och du ÄR Söt så sluta grubbla! ;)

#4 - Johanna

Jag är också utseendefixerad, men jag är mer att jag inte vill kolla på mig själv men jag är i ett och pillar med håret och sminket. Det där med USa, jag vet hur det känns, varje jävla dag, min längtan och min suktan efter usa, jag bara vet att nåot väntar på mig där, nått stort, Jag åker dit om ett år då jag gått ut skolan!

#5 - liss

Väldigt fin blogg :-)
Okay jag stör mig också på att man inte kan säga att man är missnöjd med något p.g.a att man är smal..
Men ifl handlar inte livet om att se bra ut, den dag du är 80år och tänkt igenom vad du åstakommigt och hur du utväcklats kommer du bara tängka, att du hela tiden strävat efter att se bra ut.
Du sitter där, framför TV, skryngklig i ansiktet och ångrar att du istället sattsat på den naturliga skönheten (som vinner i längden) och att utväckla din personlighet.
Men jag anklagar dig inte, man gör det man måsta för att få uppmärksamhet!
Ha det bra snygging ;-)