Fullmoon - Betalat och klart


image536

Äntligen är fullmoon biljetterna betalade och klara! Ska bli så fett kul att åka! Sett fram emot denna festivalen i ett halvår nu. Var där för 2 år sedan och hade grymt kul och ska ha såå mycket roligare nu! Kul att Hanna hänger på med. Well nu ska jag färga håret. Ska förlänga det snart igen, är alldeles för kort nu och trivs inte alls i längden =/ . Men får ta en sak i taget.
#1 - sazza

ÅÅÅ ja har längtat sedan ja kom hem förra året^^ verklinge inte långt kvar nu..ska vi samåka ner??
<3

#2 - Candy

Jag brukar försöka tänka som du, att jag skall vara glad som inte fötts med en cp-skada eller nåt. Fast det funkar inte, för jag känner mig som ett missfoster i ansiktet. Det är det som är värst. . . ansiktet. Vet att det här låter helt vansinnigt, men ibland får jag sån lust att ta en hammare eller nåt & banka sönder hela ansiktet. Jag äcklas av mig själv. Tycker att jag se rut som en blandning av transvestit & monster. Vet inte om det så mycket handlar om att bli accepterad av andra för min del, visst, jag har fått höra då jag blev mobbad att jag var ful. Men det befäste bara vad jag redan visste, eftersom jag alltid tyckt att jag är ful, redan innan jag började skolan. Jag kunde sitta & nypa i "fettet" på magen när jag var sju år gammal. Sju år. . . :S Jag tror inte heller att man någonsin blir helt nöjd, men jag vill sluta äckla mig själv, + andra vilket jag är övertygad om att jag gör.
Anyways, ha så kul på festivalen! När skall du dit?