Jag lägger mycket tid på smink.

Jovisst gör jag det. Varför? Går inte ut utan smink. Hatar att visa mig ofräsch och ful. Sen älskar jag smink. Ägnar 1-2 timmar på smink och hår om dagen, dock inte dom dagarna jag bara är hemma. Visst är det jobbigt att sminka sig ibland pgr av att det tar så lång tid men kan bara inte gå ut utan smink. Dumheter tycker ni kanske. I don't care. Har fått höra så mycket skit om mitt utséende sen jag var liten så det har satt sig rätt hårt. Kan vara skönt att gömma sig bakom allt smink och faktiskt känna att man är fin. Har perioder med olika sminkningar. Just nu blir det rätt mycket mörkt. Här är en bild från igår.

image529
#1 - sazza

gud så snyggt!!!

#2 - tigerspice

SNYGGT!!! själv lägger jag sällan ögonskugga (får lätt hor-looken, hahaha), men massor av underlag och rouge och 10 lager mascara ;)

#3 - Candy

Jag gör också det, ibland känner jag mig så otroligt överdriven, men jag kan inte sluta. Det är inte det att jag tycker att jag är skitsnygg när jag väl är klar, men jag skulle känna mig fulast i världen utan smink. Det kan jag iofs göra även med smink. :P Men det blir ÄNNU värre utan! Jag har BDD, så jag kan inte gå ut utan rejäl ångest om jag inte fixat till mig i typ två timmar på morgonen- minus duschtid. Ibland går jag för faen inte ens ut när jag sminkat mig. . . :S
Det där var i alla fall en snygg ögonskugga, & jag undrar var den kommer ifrån? Märke, namn & pris? :)

#4 - Candy

Förresten, läste i Elins blogg att du gjort en operation. Vad var det du fixade? Själv har jag bestämt mig för att operera näsan, jag har hatat den ända sedan jag var 5-6 år. Tycker att den förstör hela mitt utseende. Så jag hoppas på att bli nöjd med näsan efter operationen. Är bara så rädd att det skall bli helt misslyckat, & att läkningen skall vara jobbig. Har försökt leta info, men det verkar mest som om folk förstorar brösten eller läpparna. :S

#5 - Isse

Snyygt. Gillar ögonbrynen me. Finns vissa som råkar noppa bort dem. Det e något av de fulaste.. Dina har egen stil! Det är något extra. :)