Lite vett och etikett tack!!

Är så himla trött på alla killar där ute som inte kan betée sig som folk! Och det är ingen liten skala kan jag säga! Är det verkligen okej att taffsa tjejer på röven ute på krogen precis som om vi gillar det ? Jag gillar det inte iallafall. Blir så jävla arg och känner mig så grymt smutskastad precis som om man var en leksak. Var är alla vettiga killar som verkligen bryr sig om insidan, som inte bara är ute efter ett jävla ligg?! Finns dom killarna ens? Jag har aldrig träffat en sån. Inte på krogen iallafall. Tur att man inte är där alltför ofta. Ett annat exempel som jag stör mig sååå redigt på. Man bestämmer träff med en kille och man ska hitta på något för att lära känna varann. Hur tänker då ni tjejer ? Tjaa en film och småprat? Ja då är ni ensamma om denna tanke. I killarnas tankar snurrar andra saker som mer liknar sex,orgasmer och doggystyle. Förvånade?! Borde ni inte vara. Den nya generationen av killar har ett outvecklat system där bara mat,träning,sova,bilar och sex räknas in. Wow säger jag! Visst kan det va kul med lite rajtantajtan någon gång, men inte när det är det enda killar tänker på. Och jag vill inte höra "men alla är inte sådana". 99% av gbgs killar är sådana. Se bara deras betéendet ute på stan en lördagskväll. Fulla och odrägliga. Jag var med om en kille som klängde sig fast på mig när jag skulle gå hem en gång. Jag fick rycka mig där ifrån, och eftersom jag inte var intresserad av honom så sa han massa fina ord till mig som "jag hoppas att du dör", han skrek det säkert i 50 meter. ^^ Nej lite vett och etikett killar!! Allt är så jävla sexfixerat nu för tiden och ute på krogarna borde det egentligen hänga en skylt där det står "Kom hit för att hitta ditt natts knull". För det är ju nästan så det känns när man går ut på krogen. Jag trodde man gick ut för att ha kul, dricka dansa och umgås med sinna vänner. Istället blir man smutkastad med äckliga taffsningar och odrägliga kommentarer och får noll respekt om man tackar nej till ett sexuellt erbjudande. Att svara på en kille när han startar en konversation är detsamma som "hey, jag är med på att hångla loss med dig, och kanske fortsätta med lite rajtan tajtan i sängbingen".

Måste man flytta till en anna planet för att få behålla sin värdighet och bli behandlad med respekt ?

#1 - däcket

fan jag måste ju tillhöra den där sällsynta 1% hehe :D

#2 - Anonym

du överdirver lite nu jue :P

#3 - mumms

gör bra in läggg är kille så sant som du skriver,killar funkar inte med dricka.

#4 - Wysteriia

Du skulle INTE ha varit med i helgen :P Vet inte hur många händer jag hade på min rumpa! >:( Jag blev arg X antal gånger..dryga killar!

#5 - Isse

Ja håller me! De e så jobbigt sånt där. En gång så skulle ja typ eskortera hem en tjej, o allt hon tänkte på va sex. Lixom man e inte ett sexobjekt ffs!
PLUR.

#6 - Cris Design

Grym Tatoo

#7 - Anonym

håller med, killar kan va odrägliga men jag tror inte att de är mer kåta egentligen. jag tror tjejer är lika kåta, skillnaden mellan tjejer och killar i allmänhet är nog dock att många gillar saknar respekt. och det är dåligt som fan./tjej

#8 - Anna

slime blir man lätt av med, grabba tag om "paketet" och konstatera beklagande ( glöm inte cocker spaniel-ögon )naaw, alldeles för liten...