Fredag

Idag är det fredag, skönt!
Hade helt glömt bort lovet nästa vecka, ännu bättre!
Har vart i skolan idag. Fick tillbaka matteproven.
Kunde svära på att jag skulle få IG, men kollade pappret och hade ett G.
Otroligt!

Var i stan efter skolan och köpte lustgaspatroner, fett sköj!
Hyffsat varmt idag med.

Har ätit mat som fan idag.
Tryckte i mig godis imorse. Sen mat i bamba.
Käkade nudlar när jag kom hem sen massa chips.
Efter det käkade jag lagad mat och sedan 4 riskakor.
Shit.. inte undra på att jag ser ut som jag vore gravid. -haha-

Hittade lite bilder från när jag och Minii var hos Peter.
Körde en lite oseriös plåtning med en del alkohol inblandad i projektet.
Tur att Peter är en vän annars hade han väl sparkat oss åt helvete,
haha vi var nog rätt piniga när vi konstat fnittrade i sängen.

Well retuscherade en bild.. here is the resultat.

image224
- bitch fight!

Imorgon är det Geggamojja i Halland.
Ska bli fett skoj. Jag trodde ju att det var utefest,
årets första så hade sett fram emot det men skönt att slippa frysa med.

Ska åka med Hebbe och Magnus och Magnus polare.
Längesen jag träffade Magnus. Ska bli skoj!
Mamma är otroligt schysst som lånar ut bilen som typ är hennes allt!
Lovar att vara rädd om den!

Well ska bli fett skojj iallafall!
Kide ska spela med, loves!
Sen ska Sazza och Zworkiz dit med, inte såå ofta man träffar dom ändå!

Nä ska ut me vovven nu sen krypa ner i sängen så jag orkar imorgon.
Natti alla sötistroll!
#1 - Wysteriia

Kul med matteprovet, grattis ;D