Liseberg

Igår var vi på Liseberg med klassen. Var inte såå många som var med från klassen. 9 pers, dvs halva ungefär. Men roligt var det. Jag åkte upp i spinrock och eftersom jag har höjdskräck fick jag panik. haha men jag överlevde. Har aldrig gått Gasten innan men blev övertalad och det va inget jag ångrade. Så GRYMT kul. Har ni inte gått Gasten så MÅSTE ni göra det. Jag höll på kissa ner mig av skratt när dom skrämde oss. Speciellt när galna Cicci bakom mig skrek som en stucken gris då och då ;) . Självfallet sprang jag in i väggen på vägen ut eftersom spöket jagade oss och Cicci var hysterisk så blev jag rädd och missa väggen. Haha min arm mår inte bra idag! =) Men kul hade jag med allihopa, speciellt min lilla rödtott =)

Bild nr 1 - Jag och rödtotten =)
Bild nr 2 - Just me
Bild nr 3 - Jag och Carro i spegelhuset
Bild nr 4 - Vettan,Barbie, Me och Cicci
Bild nr 5 - Jag & Barbie i Jukebox
Bild nr 6 - Kollerado is the shit!


#1 - Adam

Haha! Fräcka bilder, känner igen det stället som de flesta bilderna var tagna, hmm., inte så konstigt kanske,. eller vad säger du? Checka gärna in min blogg... Ha det! / Adam