Tisdag

Redigt bakfull idag asså. Sovit 4 timmar inatt. Ställde kl på 10. Drog iväg med Däck för att köpa biljetter. Tur att vi kom när vi kom för kön blev redigt lång efter oss. Köpte iallafall 5 biljetter så i helgen är det party. Är iof fest imorrn med om man orkar sig iväg. Ska jobba med. Slänga mig i soffan nu.

- Bye
#1 - Linn

Hej Martina! Jag har jättelänge önskat få mitt hår sådär vitt som ditt är på din profilbild. Men jag lyckas aldrig :( Lite trist, trots stark blondering och silvertoning så funkar det inte.

Så jag hoppas du har något tips till mig (:

/Linn

#2 - soulsistah

vad är det för biljetter? =)

#3 - maria

Ja fast kul också ;)
Hihi hoppas du mår bättre snart ;)

#4 - Angela

hehe bakis va ;)

#5 - Nea

din lille festnisse =) tar du de aldrig lugnt hhehehe =)ehh va fan man lever ju bara en gång iofs så parta påå du =P