Lördag

Idag har jag och Däck vart hos Ed och piercat oss. Däcket gjorde tungan och jag gjorde en medusa som jag har velat ha sååå länge. Fick den av Däckis i födelsedagspesent. Tusen tack gubben!!! Jag är supernöjd. Väntar bara tills jag får byta stav och kulstorlek =)

88247-1388
När jag kom hem va äldsta brorsan här med sin familj + mamma, andra älde brodern + tjej. Sen kom syrran med så det va skoj! Fick 1700kr + två tröjor, 2 linnen och ett par leggins och en jättefin blomuppsättning. Massor med fina saker. Tusen tack allihop =)

Ska ut på party ikväll med Däck och Heeb. Måste börja fixa lite.

- Have a good night!
#1 - Alex

Så fint de blir. Hoppas du hade lust att hänga på ikväll. puss

#2 - Linnéa

Va fint de blev äntligen har den blivit av =) nöjd nu?? Ha de bra gumman puss

#3 - DENISE DORNELL

jätte snygg design!
gjort den själv?

#4 - DENISE DORNELL

hm? okej

#5 - Jonna

fin bild:)

#6 - DENISE DORNELL

haha jag förståd ingenting..trodde ja var helt efter eller nått..jaha men va dktigt gjort!

#7 - Tess

Sån har jag alltid velat göra men vågar inte haha. Kanske gör det när man jobbat lite, så dom inte kan säga så mycket om den.

#8 - Tess

Precis. Jag tycker det är mega snyggt. Men har inte passat att ha i mitt yrke innan och det gör det väl inte nu heller men det är en del av ens personlighet.

#9 - Malin

Skulle du kunna va så jättesöt och kommentera?
Jag har verkligen lagt ner hjärta och själ i projektet, och jag behöver verkligen feedback!
modellbilder.se/photosession.php?id=25388
Pöss!

#10 - Angelica Jansson

Skitsnyggt gumman, fan va coolt! :P