Plåtning idag

Ska göra min första studiofotografering idag. har bara kört location innan, så jag hoppas det går bra. Har både en duktig modell och en duktig makeupartist så vi får hoppas på det bästa =). ska iväg innan och köpa lösnaglar för mina ser rent sagt för jävliga ut efter jag målade om *haha*. Hannibal får följa med till studion med.

Dax att sätta fart!


EDIT:


Nu är jag hemma igen. Kom hem vid halv tio så hela dagen hat gått åt plåtningen. Mycket gick väldigt fel men det löst e sig på ett bra sätt =). Både Magnus och Olesya verkar väldigt nöjda, lika så jag så det känns jätte kul. Vi fick några bilder som blev SJUKT bra! Här kommer två backstage bilder så länge. Hannibal fick vara min testmodell när jag testade ljuset ;). Jag har för övrigt haft en toppendag. Har haft två suveräna människor som jag fått chans att jobba ihop med och jag hoppas verkligen det blir fler gånger!


#1 - Linda

Alright, lycka till studiofoto är roooligt :)

#2 - Wysteriia

Lycka till sötis! :D