Idag har jag varit duktig

Yes idag har jag faktiskt vart lite duktig. Har vart nere på gymmet och tränat mage och lite kondition. Sen var jag iväg och simmade 45 min och därefter solade. Sen åt jag en kycklingsallad *mums*. Är riktigt trött idag. Vet inte varför. Inte van att röra på mig så haha.

Ska snart sova för imorgon ska vi köra till gbg och lämna Bonus hos mamma. Sen åker vi tillbaka till småland. På lördag måste vi gå upp vid senast 7 eftersom vi måste köra vid 9 mot skavsta och flyget. Ska bli naaajs!

Jag hoppas P får ledigt nu näst nästa vecka och 2 veckor frammåt så vi kan styra kosan mot spanien. Allt är ju fixat med hundvakt åså så det hade vart sååå bra!

Har suttit och kollat på gårdar i Texas nu och snacka om att jag är sugen på att köpa en. Åååh. Vi får se vad som händer. :)

Dax för sängen.

- Natti!
#1 - Angela Angy Emanuelsson

:) vore kul att ta en fika någon gång gumman :)