Shopping i Växjö

Idag har jag varit i Växjö med P. Vi var på jakt efter ett militärgrönt brottarlinne till mig, ansiktsfärg och allmän fönstershopping. Jag kom hem med två linnen, ett militärgrönt och ett spygrönt/gräsgrönt linne som satt perfekt. Dessutom köpte P ett vitt brottarlinne samt ansiktsfärgen vi letade efter till Qbase. Det är inte rätt grön men hon i affären sa att det nog gick att blanda den mörkare med den svarta.

Vi var på mediamarket och kollade på polfilter till min kamera men dom var svinigt dyra. Antar att det blir ebay istället, - garanti.

När vi kom hem igen hade mina shorts kommit på posten *wie*. Dom passade perfekt och är übersnygga, speciellt med hängslerna till.

Imorgon ska vi försöka skicka in linnet för tryck, det som P har jobbat med. Jag hoppas det blir bra. Snart bär det av mot tyskland och jag har hört att det ska bli 20 - 24 grader och sol. Hoppas!!

Nu ska vi kolla på skräckfilm (som jag egentligen inte alls vill pgr av min skräcknojja) , men jag har nog inget val haha. Får sitta med datorn i knät och kolla ner när det blir läskigt^^.

För övrigt har jag blivit helt kär i retrostuket i bildbehandling. *Yummy!*

- Film nu!


- Shortsen , hängslerna, ett av linnerna (det milligröna är dock på tryckeriet) & solbrillorna
#1 - conscindo

Läskigt att du ränner runt i min hemstad när jag har åkt upp till gbg i stället =P

#2 - Michaela

Tack!

Hoppas att allt är bra med dig och bonus annars! Kikar in här på bloggen ibland för att kolla hur ni har det där nere!

Kram