Ny kamera.


Japp har införskaffat mig en ny kamera som jag har fått av min kära mor, supersnäll som hon är! Min systemkamera kan ju vara lite väl dyrt och klumpig att ha med sig i vissa sammanhang, därför är en liten kompaktkamera kanon. Det blev en canon såklart ;) En ixus 870 IS i guld. Tjusig va? :)
#1 - Nathalie [asilentescape]

Oh fin! :) Jag behöver också en ny kompakt för att min lillebror har haft sönder min :(

#2 - Nathalie [asilentescape]

Sv: Tack :)

#3 - Nathalie [asilentescape]

Sv: Jag vet inte riktigt faktiskt, var riktigt nöjd med den jag hade faktiskt, en Pentax Optio L20 som var min första kamera dessutom :P Men det blir nog en Canon eller Sony :)

#4 - Angela

Gud vad skönt med en lille kamera att ha med sig också :)

#5 - LoEm

jag letar efter en ny kamera. Är den bra? Är den värd att köpa?