Packning inför Sthlm.

Har hållit på hela dagen med att tvätta, packa och fixa och dona inför sthlm imorgon. Ska fira nyår där med några vänner och det ska bli superkul! Jag var tvungen att skriva en checklista, brukar aldrig göra det men det är dumt att glömma något viktigt på självaste nyår så nu är mer än hälften av sakerna fixade. Resten kan jag inte packa förräns imorgon när tvätten har torkat och sådär. Har ju min nya digitalkamera så det blir lite lättare att ta kort och så nu när man har den med. Tyvärr hann inte mina ögonskuggor komma innan jag åker =/. Men men, jag kommer rapportera under min vistelse i 08-land. Hoppas alla får en jättefin nyårsafton och akta er för att smälla smällare och raketer ;).

#1 - Blue Velvet

Haha... jasså du skall också till 08-landet...*fniss*

#2 - Blue Velvet

Jag skall fira nyår, min 30 årsdag där. Vad skall du själv göra och när åker du?

#3 - Blue Velvet

Åh, tack så mycket!Hoppas du får skoj!

Kram och Gott Nytt År!

#4 - Nathalie [asilentescape]

Jag ska fira med vänner ^^ Och dig behöver jag nog inte fråga ^^ Hehe jag brukar också skriva checklista ;D

#5 - Erika

Byta? Kan inte påstå att jag har långt nu, byter vi så har du kortare än vad du har nu :P