Fredag

Idag är det fredag och det är sååå skööönt! Har friluftsdag med skolan idag så jag och några till tänkte dra till frölunda ruddalen skridskobana. Inte för att jag någonsin åkt när jag vart där men det är rätt kul att kolla på alla som ramlar ;)

Jag och Linnéa ska bara vara där en stund sen ska vi bege oss mot stan och checka lite affärer. Sen ska vi till Gamlestan eftersom jag har en tid bokad där och jag är måttligt nervös ;) Efter det är gjort ska vi till hisingen och se om det finns någon tatueringstid ledig för Linnéa så hon kan få ligga under nålarna för första gången ;) .

Ikväll kommer Linnéa och Ellie hem till mig för vi ska på Prisma. Hoppas Linnéa gillar klubben. Jag tvivlar på att hon inte gör det =)

Fint väder är det också!

EDIT:

Nu sitter jag hemma med Linnéa. Vi har vart hos Ed och jag har piercat mig. Gjorde jävligt ont och mamma gillade det icke haha.Jag ska med Linnéa snart för hon ska tatuera sig =). Sen ska jag hem, färga håret och sen kommer Linnéa hit för att förfesta lite. Skojjsigt!!! =)

image1225
- Maó

88247-1226
- Linnéas tattoo
#1 - Tess @ Tess Style

Vad är det du ska göra som du är nervös över? Nyfiken!

#2 - Wysteriia

Tjusigt ;)

#3 - Liza

Naaajs du passar bra i den !

#4 - Tess @ Tess Style

det blev ju snyggt =) Nu förstår jag varför du var nervös hade jag också varit. Den enda gången jag inte var nervös var när jag skulle tatuera mig faktiskt. Hade jag klarat av piercingar så skulle jag fan klara det. =)

#5 - Tess @ Tess Style

Det var ju det jag menade. Jag var inte nervös när jag gjorde min tatuering. Det var som att någon låg med en fjäder på min mage.

#6 - Nea

Den blev kanon fin.. Tyckte du klara dej riktigt bra inne i rummet =)åh ja hade de trevligt igår tackk för de =)