Skit torsdag!

Dagen börjar som ett helvete. Först försover jag mig för den jävla klockan inte har ringt! Sen märker jag att min näspiercing har trillat ut och jag inte hittar smycket. Dessutom har mamma slängt mina andra piercingsmycken som låg i badrummet så nu fick jag trycka i ett större örhänge + att hålet vuxit igen och det gjorde rövont! Sen inte råga på det så åkte gardinstången ner 3 gånger och sista gången slog den ut mitt vattenglas som åkte ut över både mina böcker och halva sängen.

Har ingen lust med skolan alls idag. Är på svinigt humör på grund av den JÄVLA gardinstångshelvetet! Billig jävla skit!! Sen gör min näsa skit ont!

Så nu skiter jag i första lektionen för jag måste köpa ett jävla nytt smycke.

- ARG!!
#1 - Cris Design

kanske ett tecken på att det är dax att ta ut det?=)

#2 - Tess @ Tess Style

usch det lät ju inte som en bra början.

Du får köpa ett nytt smycke =) Vilken piercing var det? kram.