Onsdag - duktig

Idag har jag vart i skolan som vanligt. Jag har faktiskt varit extra duktig idag och ett problem mindre har lättat mitt sinne. Var på UM's öppet hus och pratade med barnmorskan samt testade mig. Ska tillbaka om 2veckor igen och göra ett par fler tester. Lika bra att göra alla tester som går så man slipper oroa sig i onödan. Kändes skönt iallafall! Har tänkt gå dit nu rätt lång tid men inte fått tummen i röven. Det är min sprutfobi som tagit över men nu fick jag emlaplåster så jag får väl överleva det sticket. Barnmorskan var superduper gullig, så hon kommer nog få blodprovet mindre dramatiskt.

Har för övrigt vart med mamma ute en sväng. Vi var iväg och köpte en ny hylla till hallen men när mamma skruvade ihop den var en gänga helt skev så vi får byta den. Typiskt! Vi var inne på zoo bäckebol och köpte lite godis och så till Bonus. Kollade även regntäcken, jackor och selar men det var svindlande dyrt! Puppia säger jag bara! Vi var inne på Jysk och kikade på möbler och dyl. Hittade en rätt okej garderob för tusen spänn. Najs najs! Kanske ska köpa den sen? För övrigt var vi inne på Claes Ohlsson och mamma införskaffade sig ett nytt tangentbord samt mus vilket verkligen behövdes!! Vi köpte tre lasermusmattor med till varje familjemedlem. Efter det åkte vi till Kappahl för att kolla kläder till mamma. Hon köpte ett par snygga jeans. Äntligen har mamma börjat shoppa kläder åt sig själv! Det var på tiden så jag försöker peppa henne extra mycket till det hon måste införskaffa^^. Vi köpte pizza med och jag mår fortfarande illa. Urk. Måste börja äta nyttigt. Kan faktiskt inte fortsätta såhär. Har för övrigt jobbat ikväll med. Riktigt segt men pengar smakar alltid bra. Sista gången imorgon. Måste betala mina räkningar imorgon med samt boka tid på nagelsalongen inför studenten. Men nu ska jag sova. Orkar inget mer nu.

- Natti alla goa själar!
#1 - soulsistah

Vad är det för tester du gör? =/
Nålar är det värsta jag vet, sist jag var tvungen att ta ett blodprov satt jag och storgrät under tiden ^^

#2 - Wysteriia

Ja bra nära ^^ Googlade på gnu o där var den! ;P

#3 - Anette

Be om butterfly nål och bedövningsalva. (det skall dom ha i alla fall!) :D

#4 - Anette

Det är den smalaste eller minsta nålen. =) Vissa ställen har dom som orginal nål andra har dom bara när någon frågar efter de.

yes ska bli sövd som tur är.. hade nog inte klarat av att genomföra det annars. Aldrig blivit det innan och alla ger olika beskrivningar på hur det känns så är ändå nervös hehe.

#5 - Maggan

Det bidde error på tangentbordet då ja satte mig här*snyft*
Men mä lite svordomar fick ja in mitt gamla pålitliga igen*s*
pözz
min älskade unge