Torsdag - Vill inte, skiter i't!

Har vart i skolan idag och stormen började redan då. Riktigt irriterande! Har haft ont i halsen ett par dagar nu. Det blev inte bättre av att jag ansträngde mig på gympan så det kändes som jag skulle kräkas upp mina lungor. Nu mår jag sämre utöver det. Roligt värre! Har jobbat idag med. Skulle egentligen ha prov imorgon klockan 8. Vilket betyder att jag måste gå upp kvart över 5, och när jag mår som jag gör nu kan jag ju bara meddela att jag skiter i det jävla provet. Läraren är helt väck i skallen och tar inte prov på det vi läst ändå. Så känns som jag slänger bort en chans att kanske bli lite friskare på ett ytterligare IGprov.

För övrigt höll stackars Bonus på att lyfta i stormen. Han va helt förskräckt av de kraftiga vindarna. Jag håller på lära honom tricket snurra nu vilket han sakta börjar förstå. Han spinner runt och skäller och är helt exalterad ^^.

Nä!
Nu ska jag sova. Natti!