Dan före den stora dagen

Idag är dagen innan studenten. Har varit sjukt mycket att göra så jag har haft redig migrän i två dagar nu och vart supertrött och supergrinig. Har inte hunnit njuta av att det faktiskt är sista dagen imorgon. Jag får helt enkelt ladda batterierna inatt och ta igen allt imorgon. Har laddat upp med både cider och mousserat vin. Hoppas på en champangeflaska från mor med. Har köpt vita jeans men inte hittat några skor så får se hur det blir.

Ska iväg på champangefrukost imorgon. Några i klassen var otroligt snälla och bjöd med mig så det ska bli kul.

Vi hade 5kamp med alla 3or idag och jag gjorde bort mig totalt i en gren, men det bjussar jag på haha. Fyfan. Vill verkligen inte veta hur jag såg ut haha.

Har fixat musik och låt för utspringingen och städat mitt rum. Har hjälpt till med ett finger med maten också. Ska hoppa i säng nu och sova.

- Stor dag imorgon!
#1 - Tess Lounge | www.tesslounge.se

GRATTIS TILL STUDENTEN GUMMAN!!!!!!!!!!!!

#2 - Malin

Å, jag vill ta studenten igen :)
Ha en underbar dag! Sån tur ni har med vädret oxå.