Vimmelfoto


Jag har vart übertrött idag. Fick gå upp halv 6 med lillan och sedan 9. Har sovit skitdåligt och det har resulterat till att jag har vart jävligt trött hela dagen. Jag var iallafall iväg och testplåtade för en community på nätet och killen som var med mig tyckte det gick bra så vi får hoppas på det bästa. Alltid gött med lite extrapengar nu när man inte har fastjobb. Var en jävla psykopatkille på bussen. Gick runt med skruvmejsel och skrek jävla svartskallar och horor och nazister (jag vet inte allt va det va) till alla. Det roliga var ju att han va typ afrikan själv och gick runt och kallade alla svartskallar och att han pissa på sverige haha. Tror ni inte med min vanliga tur att han gick av på samma hållplats som mig? haha jag halvsprang hem med P i telefonen.

Ska sova i min skööööna säng nu.. .
Natti!