Jo, jag lever.


Jodå det gör jag allt, men det är knappt ;) haha. Nejdå. Har haft riktigt mycket att göra bara. Utbildningen är tuff men nu är det bara 3 dagar kvar. Igår hade vi slutfotografering och jag tillbringade 12 timmar i skolan. Jag kan lova att jag var död när jag kom hem. Hade så otroligt ont i fötterna med och fick gå på tå för att ens kunna gå haha. Anders hälsade iallafall på i studion vilket var kul då man inte ser honom så ofta. Det var en riktigt jobbig men kul dag. Nu väntar jag bara på bilderna och så fort jag fått dom ska jag visa dom i bloggen.

Jag har somsagt bara 3 dagar kvar, sen är jag klar och är utbildad makeupartist. Otroligt! Jag har lite planer på vad jag ska göra efter men det är en hemlis.

Är riktigt sugen på att plåta med. Jag har några sessioner på G som jag får ta tag i nu när jag är klar och har tid över. Det känns riktigt skönt att kunna både sminka och plåta på mina egna sessioner men ska bli kul att sminka för andra också. Tyvärr är det jobbigt att se någon annan plåta när det kliar i kamerafingrarna haha.

Nu måste jag dock pysa iväg. Har en del att göra och ska iväg om en stund. Ska försöka blogga i veckan.


Yes im alive. I just have soo much stuff in school. Its test-days, end-photographing and braking up day. I be back soon!
#1 - Linnéa

Oj bara 3dagar kvar va kul gumman =)

#2 - Jasmine

Hej!

Nu kan du få chansen att vinna ett par örhängen, gå in på min blogg och läs om tävlingen där (:

#3 - Lena

hahahahaha! Men hur SER jag ut??! fett förvirrad som vanligt! Du darling! Jag snor lite bilder här eftersom du är lat och inte mailat några till kollaget! ;) Hoppas det är OK!

Puss ses imorgon!

#4 - Tess · Stylish-B.se

Vad är dina planera sen när du är klar? kram.

#5 - AK

Vill du eller någon du känner bli omslagsmodell för en frisyrbilaga? Tävla på stil.blogg.se!

#6 - Julia

Tack för din kommentar!

Hoppas det går bra nu de sista dagarna, jag håller tummarna! :)

#7 - Kim Rebecca Lodberg

Skulle du vara intresserad av att bli veckans blogg och vinna en goodiebag?! Kolla in denhär länken då! http://crossthatline.blogg.se/2009/april/vem-vill-bli-veckans-blogg.html