Makeup - Fashion med Naga

Här kommer 2 bilder från när jag sminkade för Anders när han och Gun plåtade Iza och Vilde.

Foto: Anders Albihn Makeup: Martina Gustafsson Modeller: Vilde & Iza




Here is two pics from the makeupjob i did for Anders when he and Gun Nord photographed Iza and Vilde.
The photos over is photographed by Anders, makeup by me and models are Vilde and Iza.

#1 - Tess [Stylish-B.se]

Du är så jävla duktig. Otroligt fina bilder ni skapat ihop.

#2 - p u s s y d o l l

Wow du är grym!!

#3 - emma

Hej!



Jag utbildar mig till makeupartist vid makeupstudion i Göteborg och vi får höra mycket om hur viktigt det är med kontakter och eftersom att jag satsar på det professionella diplomet så skall jag ju göra 2 fotograferingar med två olika fotografer.

Det blev ett långt utlägg här:) min fråga är väl mer eller mindre hur jag skulle kunna komma i kontakt med fotografen Anders du jobbade med och om du tror att han skulle vara intresserad av att jobba med mig? Jag har gått 8 veckor på makeupstudion nu.



Tack på förhand!

/ emma