Sommarvärmen är äntligen här.


Det har varit så sjukt varmt denna veckan, i looove it! Jag hatar kylan och jag hatar mörka gråa kvällar och att frysa. Därför njuter jag till 100% nu när det har vart såpass varmt att man kan gå utan jacka och ändå nästan dö av värmeslag. Man blir så mycket gladare och får mer energi till allt nu när det är så varmt och fint väder. På vintern sitter man nästan med en snara runt halsen och bara väntar på sommaren.

Snart är det dax för spanienresan med. Det är ca 1½ månad kvar tills vi sitter på planet med paraplydrinkar och shorts. Det ska bli riktigt jävla gött. Min första riktiga solsemester så jag hoppas att det blir 25-30 grader. Det kommer bli massa sol, bad, aktiviteter och festande. Ska ta med båda kamerorna. Den stora kameran får dock stanna på hotellet på kvällarna om inte hotellet ligger jättenära klubben så man kan ta lite kort och sedan springa och lämna den så man slipper bära runt på den eller supa bort den.

Jag har fått lite fart på mina starta eget-planer med. Jag har lyckats komma en liten bit på vägen och det känns bra. Jag hoppas att mina planer går vägen. Nu ska jag rasta mina doggs och sen kanske sätta mig ner och se om jag kan hitta någon kul bild att retuschera.

I love that the heat has come and in 1½ month im sitting in the plane with my drink,
on my way to spain. Im sooo excited!