GOD JUL allesammans!



Det har iallafall jag haft!

Jag mötte upp älsk imorse då han fick permis idag på dagen så vi kollade lite i affärer och han köpte en liten julklapp till mig, nämligen nya ipod lurar då ena hörluren pajjat på mina. Dessa levererar sjukt bra ljud och är dessutom rosa, mums ♥. Därefter åkte vi hem till mamma en stund. Första ggn han var hos mig så det var kul. Han fick sina julklappar som bestod av ett silverkedja (halsband), en silverring och ett duschdraperi han önskat sig. Ringen och halsbandet chansade jag bara på att han skulle tycka om, och han verkade bli väldigt glad för ringen som lyckligtvis passade, så det var roligt! Mamma och bror kom hem en stund och vi åt lite ost/fruktbricka och myste lite samt att mamma fick sina julklappar av mig och bror som bestod av klockradion hon önskat sig samt en vinkaraff och 2 salt & pepparmalar i trä som var enorma! (dom två sista fick hon av bror).

Efter det åkte älsk vidare till sina föräldrar och jag och bror blev skjutsade ut till pappa där 4 av syskonen var. Jag fick träffa min systerson för första gången och jag hade lätt tagit med honom hem! Så otroligt söt! Man längtar allt tills man själv är stolt mamma till en sådan liten skrutt :) Vi åt lite gott hos pappa och öppnade julklappar. Jag fick mer och dessutom dyrare julkappar än vanligt vilket var roligt! Julklappar är inte så viktigt längre som det var när man var liten och låg vaken halva natten för man inte kunde sova eftersom man var så exalterad över alla presenter man skulle få dagen därpå. Numer är jag nöjd bara det är gott att äta, bra på tv och få umgås med nära och kära.


Fr vänster - Systers pojkvän, syster, systers ena bror, storebror & lillebror


Lillebror delar ut paket och pappa fixar kameran


Daniel och lillebror med pappas katt Nisse


Stolt pappa med son


Sötaste lille nissen

Jag fick iallafall två parfymer & bodylotion, pengar, choklad, jätte söta knästrumpor, en rosa hello kitty kudde, en designring, trisspaket (som jag vann 40 kr på :D ). Dessutom ska jag få en till julklapp av pappa som jag veeeerkligen velat ha sjukt länge men inte haft råd att köpa (iiiih!) Längtar till jag får den. Den kommer blir så sjukt användbar och rena lyxen för mig.  Av älsklingen fick jag ju lurarna och dessutom ska han betala halva min tatuering jag ska göra (förhoppningsvis i januari), som kommer ta ca 5-10 timmar att göra. Han är såå gullig ♥ Är supernöjd över alla fina presenter. Parfymerna luktade supergott med! Min lillebror fick en liten helikopter man kunde flyga med en kontroll. Haha så sjukt kul men den var riktigt svår att styra, speciellt när katten jagade den =D. 

Tack alla nära och kära för en supermysig julafton, hade gärna gjort om det!!

#1 - - Alexandra!

Så mysigt det låter, och ser ut! Jag gillar dina julklappar också. :)



sv: Åh nej, synd att dem kletade ut sig!



Tack så mycket! :)