#1 - Tess [Stylish Butterfly]

Super snygga.



GOTT NYTT ÅR!!!!

#2 - Cecilia

Nice! Förlovade? =)

#3 - Fanneyh V

Underbart snygga,

Gott nytt år!

#4 - - Alexandra!

OJ OJ OJ, tusan så snygg design du gjort! :D



sv: Tack så mycket! Jag känner mig redan bättre, tror det var en sån där 24 timmarssjuka, förhoppningsvis. :)



Ja visst är muggen tuff? ;D

#5 - Wysteriia

supersnyggt :D

#6 - Transan/Jonas

Snyggt! <:

#7 - ★Svantes mamma★

SNYGGT!

#8 - ★Svantes mamma★

Hej!



Hoppas du hade en trevlig kväll!



Jag vill gärna nämna att man kan rösta på min blogg, nr 8. http://ssannassuomela.blogg.se/2009/december/samla-roster-bloggare.html#comment

Har du en liten tid över och vill rösta på mej så vore jag super glad!



kram kram

#9 - Emma - staar

guu vilka fina! du är så duktig ankis! :D <3 verkligen imponerande, vilken fantasi!