Alla hjärtans dag

Jag har verkligen aldrig firat denna dagen. Ser den mer som en deprimerande dag för oss som är singlar. Jag hade nog inte ens kommit ihåg denna dagen om det inte hade vart en massa tjat om den. MEN! Imorse ringde telefonen. Det var ett blomsterbud som hade blommor till mig. Jag undrade självklart vem det var ifrån eftersom jag aldrig fått blommor på alla hjärtans dag innan. Jag hade mina aningar och jag hade rätt ;) . Blommorna kom vid 21.00 och dom var helt underbara! Tack M :) Jag blev verkligen SUPERGLAD och uppskattar det till 110%. Puss på dig!

#1 - Maggan

Den buketten va ju bara så vacker hjärtat...

#2 - Wysteriia

Vem är M? :P Superfina! :D Inte varje dag man får bud med blommor :D

#3 - Lisen

Riktigt bra blogg asså!!! :* ^^

#4 - Julia

Gulligt, nu undrar man ju vem M är haha ;)



Jodå visningen gick bra. Hur är det med din utbildning, har ni fått in några jobb än så ni får åka på praktik?

#5 - Julia

ååh gulligt hihi :)



Jodå det har vi, nu på tor-sön ska vi jobba på en visning som va på eriksbergshallen (tror jag det va haha).

Det känns super med utbildningen, det är otroligt roligt :)

#6 - Julia

Japp 4 dagar, vi får inget betalt för det, men himla bra att ha med sig i ryggen.

Jag vet inte hur det är med diplomen, inte kollat det. Vi snackar mest om vilken jäkla fest vi ska ha på kvällen haha ;)

#7 - Julia

verkligen brakfest. Har en bra klass så det blir nog kul :)

11 veckor är våran, eran då?

#8 - Julia

Jag tror det är första fredagen i april vi går ut, 3:e? Samma för er?

Hur många är ni i klassen?

#9 - Julia

haha nej men tänkte om ni gick ut en dag innan lr nått ;)

Japp vi är oxå 8 st :)

#10 - Emily ♥♥

Tack så mycket :-) Vem är du och hur hitta du in på min sida? Nyfiken Kram

#11 - C

vem var de ifrån då? en kompis? :)

#12 - Oscar

Åhh, fick du dem av Interflora :)? Själv skickade jag 3st röda rosor i brudslöja med en söt liten nalle till tjejen med dem ^^ Kostade skjortan men hon är lätt värd det :) Trevlig blogg förövrigt ^^ Jag bevakar din och du bevakar min (A)?

#13 - Hannah

Vilka fina rosor :D

#14 - Elin

fina blommor =)