Busy days.

Ja det har varit lite dåligt med uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid. Tack till Yvette som tipsade blogg.se om mitt kakinlägg och tack alla som kommenterade! Det är alltid lika roligt :)

Vad har hänt i helgen? I fredags blev det fest med Däck på F-öl. Träffade även massa andra där, hade superkul. Jag kom inte hem förräns vid 8 på lördagsmorgonen och var reeedigt trött då. Sov bara ca 2 timmar pgr av att jag inte mådde så bra (nej inte bakfull^^). Blev hemma hela lördagen. Låg på soffan och kollade tv och käkade godis - mys! I söndags minns jag inte vad jag gjorde faktiskt. Lite skolgrejjer och sådär.

Färgade även håret i fredags. Tänkte bleka ner det och färga det så här, men det blir ju inte blont när man färgar rött hår utan som bilden nedan. Klippte till luggen igår med. Nu måste jag plugga! Utbildningen går bra och det blir bara roligare och roligare :) .

 
#1 - Nilla

Håret är riktigt snyggt! :D

#2 - Wysteriia

Du är så fin! :D

#3 - Blue Velvet

Cool hårfärg, och gillar även färgen/färgerna du funderar på. Kommer bli skitsnyggt!

#4 - Sofia

Fan vad kul det är med roliga hårfärger... du var ju grymt snygg i den orangea, måste jag säga!

#5 - Emma

Snygg hårfärg, gillar din blogg : )

#6 - Hanna panna

http://rouaa.blogg.se/beauty/ tror du gillar den sidan =)

#7 - Leia

Fint!

Ha en fin onsdag! =)

#8 - My

Hej hej! Kollade din portfolio och dina bilder är verkligen fina =)

#9 - Linda

Ah fin blogg,kolla gärna in mina första modellbilder om det är ngt att ha;)