God Morgon.

Ja nästan iallfall. Har inte hunnit vistas så mycket här. Myyyycket att göra tyvärr. Tog mig faktiskt tid att blogga idag även om jag borde ligga i sängen eftersom jag ska upp vid 5 imorgon *hua*. Jag ska iväg med 3 tjejer i klassen och sminka modevisning imorgon så kommer va bort hela dagen.

Vad har hänt annars?
Mest skola och sådär. Blev lite fest förra helgen. Eller ja rätt rejält och kände att jag verkligen behövde det. Samtidigt kan man inte släppa allt helt eftersom man har hundarna hemma vilket kan vara rätt jobbigt ibland, men som tur är finns mamma och hjälper till. På fredag blir det mer fest och hoppas det håller i sig tills på lördag. Vi får väl se vart planet landar.
Jag har iallafall handlat idag, och gjort iordning min kycklingsallad som jag tänkte ta med mig imorgon. Ska ut me hundarna, duscha och sen sova tror jag. Måste sova dom få timmarna jag får sova inatt. Bilderna som bjuds på är från helgen. Har världens skönaste video men vet inte om jag vågar lägga upp den här *höhö*.

Ajöken!