Kreativitets-sug.

Klickade mig in på Elins blogg tidigare ikväll och fann otroligt snygga illustrationer hon nyss gjort. Jag blev sugen på att själv teckna. Var sjukt längesen jag satt med papper och penna och målade som jag ofta gjorde som liten. Hittade en gammal skiss som jag gjorde 2004 som jag skannade in och färgla. Inte så snyggt som Elins men det är väl en bra början ? ^^. Jag har aldrig färglagt i PS förut och har egentligen ingen aning om hur man gör på snyggaste och enklaste sätt.

#1 - Angela

Fasiken vilken söt pålle :) påminner om teckningarna i min häst när man var liten :D

#2 - Matilda

super fin;) duktig du är;)

#3 - Elin [ n e v n a r i e n ]

haha aaw :) Va söt den var, lille pållen, liknar lite den här ponnyn.. va hette han... Mulle? ;D

#4 - Anders aka Nagadez

Jag har mina stunder jag! ;)