Home from spain


Japp, nu är jag hemma från spanien. Har varit en vecka fylld med sol,värme,bad och fest. Har varit fest varje dag, bla beachparty och skumpartyn. Har vart riktigt kul men det är skönt att vara hemma hos nära och kära. Borta bra men hemma bäst :) Fler bilder kommer.
#1 - Anonym

Snygging!!!

#2 - Malin

Ja det var jag asså :P

Vi får träffas snart och plåta, jag har studio hemma nu med bakgrund, blixtar och hela skiten.

#3 - Anonym

Haha, barkarsplåtning :D

#4 - Erika

Badkar ska de ju givetvis stå* -.-

#5 - Linnéa

Lika het som vanligt heheh får träffas någon dag gumman!!!

#6 - Malin

Nja, det går la sådär, sommmarjobbar på Volvo nu, orkar inte gå ut och sälja mig, men jag tar ju bröllop och sånt när folk hittar mig :)

#7 - Kitten

Jag veet sa javla daligt! Vet inte riktigt nar jag kommer. De ar mojligt att de blir om fem veckor. Hoppas verkligen vi inte lyckas matcha sadar javla daligt da igen.



Javligt snygga bilder iaf =D Du maste ta och beratta allt om resan ar sa nyfiken ju!

#8 - yamamilla

Åh.. de var ett tag sen jag var in å läste din DB..

Jösses va snygg du va i blont hår :)

#9 - Angela

Du är GRYMT snygg gumsan :D

#10 - Caroline, LINA FRANKღ

okeej :D

#11 - Linda-Pauline

Fasen vad snygg du är och grym blogg! Dig ska jag följa :)



Delta gärna i min tävling på bloggen:

http://lindapauline1.blogg.se/2009/august/tavling-gissa-vad.html

Du kan vinna valfri klädesplagg/produkt från Inferno! Kolla in webshoppen: www.studioinferno.se/webstore.html!