Viva la spain

Ja, nu ar vi inne pa andra dagen i spanien. Helt underbart! Ca 30-35 grader i solen, asgott i vattnet och en massa party! Igar lag vi pa beachen och solade + badade, och sedan blev den en powernap och fest pa det. Jag stannade inte jatta lange for jag va sa trott.

Idag har vi legat pa beachen och solat sen var vi pa skumparty och sag cally gage - asnjas! Jag har nyss kakat och om en timme eller tva ska vi pa festen. Imorrn spelar darren styles och da kommer jag dreggla haha.

Har lyckats branna mig idag den lilla stunden vi va pa beacen men jag hoppas det gar over till en snygg branna^^.

Kan tyvarr inte lagga in nagra bilder men far gora det nar jag kommer hem.

Puss!
#1 - ღDesignByMillyღ

Hej!

Kikar in och önskar dig en underbar kväll!



Kram!

#2 - Anonym

Kan tro att du har det bara så underbart....

Tänk på allt ja sa innan du åkte älskling..

Njut fullt ut..

Älskar dig

#3 - Mariella

åh vad mysigt!