Sminkjobb för designsmycken

Blev upphämtad av Peter som också driver fashionfrend.se, för att tillsammans med den kanadesiske designern James samt modellerna Herman och Anette, bege oss hem till Peter för att plåta bilder för James smyckeskollektion. Det blev lite robot/trash smink som blev riktigt coolt. Bilderna blev riktigt snygga faktiskt och längtar tills man får se första färdiga bilden. Jag kan säga att det kliade rejält i mina fotograffingrar medans jag kollade på under plåtningen. Det var riktigt kul. Tyvärr mår jag lite som igår även fast jag ätit mer idag, vet inte alls vad det kan vara. Blev lite gladare av all snö jag möttes av när jag klev ut från Peters hus. Nu ska jag skriva lite skolgrejjer sen sova, men här kommer lite behind the scenes med min supermega digitalkamera ;). Tyvärr ser ju färgerna och sminket inte alls bra ut på dessa bilderna men det blev riktigt coolt irl + peters kamera. Bild 1 - Modellerna, Bild 2 - Plåtning, Bild 3 - Modell, designer & Fotograf.





I did a makeupjob for an canadian jewellery-designers collection. Really cool jewellerys! It was a great evening and im looking forward to se the result when the pictures are finished.
#1 - Anette

haha taget precis när jag ler och skall bli seriös igen.. looking good hahaha

Men kul var de =D