En snörveldag.



Jag började få feber i fredags och halsont. Nu sitter jag här med en rejäl förkylning, hes till max med hosta och halsont + bombtät i näsan,inte alls kul =(.

Fick mina silikondroppar idag med. Tyckte dom verkade skit innan jag fattade att man var tvungen att skaka flaskan för att vätskan skulle tjockna, haha *klanten nr.1*. Hoppas dom funkar!

Jag ska snart dra på mig lite kläder och traska ner till torget tillsammans med hundarna och köpa mig grillad kyckling och grönsaker för att göra mig en kycklingsallad. Man måste få skämma bort sig lite när man är sjuk tycker jag, speciellt när den bästa bästa vännen fyller 25 imorgon, blir säkerligen en massa party!


#1 - Sofia

Usch, välkommen till klubben! Kanske det är du som smittat mig då? :P



Vad är silikondroppar bra för?