#1 - james thompson

As ever, fantastic work!

.James

#2 - Fröken Viktig

Vackra bilder :)

#3 - enikone

Ser bra ut!

Ska också plåta bröllop snart här i Moskva.

Ska bli intressant. Ett område man knappast gjort mycket intrång på innan.

Tips?



Förresten så addade jag din blogg på min blogg.

=)



http://enikone.blogspot.com/



Ha re!



//henke.



#4 - Sofia

Åh, så himla kul att fota bröllop! Grattis till din bror också, de var ett vackert par!



Riktigt snygga bilder!

#5 - Tess [Stylish-B.se]

Vad fina bilder.

#6 - Emma

Gud vilka fina bilder :)

#7 - ♥ C h i i b i

Gud vad fin blogg du har! ^^

#8 - Gittan i Stockholm

Vilka underbart fina kort du tagit på din brors bröllop.../// Gittan

#9 - Jessica

Hej Martina! Det här är så jäkla komiskt men jag var inne på Sia (Sarinas blogg och spana lite och hittade till din blogg. Tyckte jag känner igen dig och visst, ser juh att du har bott i Kärra, like me. Kollade även lite i ditt arkiv och såg lite bröllopsbilder på Susanne och Nicklas. Susanne har jag träffat några ggr, himla go tjej och även Nicklas som jag ser är din bror. Verkligen jättefina bilder du tagit. Tar du fotojobb?

Kram Jessica