3 paket i brevlådan

Idag hade jag hela 3paket i brevlådan. Löööv!! Det var mina efterlängtade lösnaglar (1000st) som jag beställt i  2 omgångar. Trodde inte jag skulle få dom eftersom jag väntat i typ 1 månad så jag blev massa glad. Man fick 2 par lösfransar till som gåva med. Sen var det mina små canes i olika former och färger jag beställt. Jättesöta! Imorgon ska jag äntligen göra nya naglar.

#1 - Julia

va roligt! :) Jag jobbar på Make up store sen aug, trivs superbra :)

#2 - Wysteriia

Ja men hur trivs du på the studio nu då? :) mkt jobb?

#3 - Världens bästa Nina

Jag sitter och väntar på 1500 nageltippar. Ibland är det segt att beställa paket (haha, ofrivilligt nästan-rim!)

#4 - Emma - staar

mja, vi babes är verkligen duktiga på å handla på nätet! ;) men spännande å kul så lätt åtkomligt.. man bara klickar hem.. så kommer det om några dagar..

#5 - Fanneyh V

Åh gud snälla säg vart du beställt dina canes ifrån?



du gör ett sjukt fint jobb med dina naglar btw!

#6 - Martina

Fanney: tack :) beställer från utlandet.

#7 - Amanda

vart beställde du det ifrån? :)