Stöd WWF's miljöarbete - Gratis


 

Jag är med i en tävling där man har chans att vinna en oförglömlig safariresa till Afrika!
Var med och tävla du också. För varje deltagare donerar Canon 2 kr till WWF!

Hjälp miljön samtidigt som du har chansen att vinna en oförglömlig resa till Afrika.
Att vinna en resa till afrika och åka på safari är en av mina (faktiskt) högsta drömmar. Har varit inne och kollat både vanliga resor, fotoresor samt resor med dom rosa bussarna till afrika. Har t.om kollat volontärarbete när det gälller de vilda djuren, men tyvärr är det något som är alldeles för dyrt för mig just nu. Någongång ska jag dit. Vare sig jag får spara i 10år eller om jag vinner min resa. Då lovar jag att kameran ska med mig vart jag än går! :) Dessutom är det ju sjukt bra att man bidrar till miljöarbetet.

Tävlingen är gratis - gör som jag och gå med!

Klicka på länken för att vara med: http://calsms.com/725/704/7106/10827369/10835904

P.S. Skynda dig. Tävlingen pågår bara till den 30.09.2009.
#1 - Patrik A

P.S. Skynda dig. Tävlingen pågår bara till den 30.09.2009. <--- och du har postat detta 02.10.2009 ;)

#2 - Martina

haha såg det :P