Gratisbio.se

 

De flesta kanske har hört talas om gratisbio.se, men det finns säkert en del själar där ute som inte har. Jag tänkte iallafall tipsa om hemsidan. Det är 100% gratis och man kan få gratis presentkort/biobiljetter mm genom att samla poäng. "bla bla bla" kanske ni tänker. Det brukar faktiskt jag också göra. Jag är superdålig på att samla in poäng och sådär men på gratisbio har jag lyckats samla över 500 poäng utan att direkt göra något. Jag har dessutom fått hem 2 biobiljetter, en helt ny fullrustad gratis pokerväska + en ny gratis dvd film + över 100 kr att spela på igenom betsson/maria bingo. Ni får poäng genom att trycka runt på sidan (tex fylla i undersökningar/bli medlem på sidor) eller så kan man få mer poäng genom att tex genomföra köp och få en viss procent av köpet. Det kan vara bra om du t ex handlar mycket kläder på nätet såsom bubbleroom eller gina tricot. Man kan också få poäng genom att värva sina vänner och logga in på sidan, spela spel och skriva gästboksinlägg osv. Kolla in sidan du med :)