Lovely Horses

Är fortfarande sjuk med feber men var tvungen att komma ut lite i det fina vädret. Åkte till stallet med hundarna en stund själv. Så fridfullt och lugnt, precis som jag vill ha det just nu. Jag älskar att vara själv med djuren. Bara låta tankarna flyga iväg och bara vara. Njuta av landet och hästlukten. Jag vill bara mer och mer ha min egna häst. Saknar verkligen dom tiderna. Att veta att man har någon man älskar som är ens egen. Som man kan fly till när man är ledsen. Som man stolt kan visa upp. Jag kommer på mig själv när jag sitter och spanar på blocket. Kan inte rå för det. Vill verkligen ha min alldeles egna häst. Jag fyller ju år snart så hoppas kan man ju :) Men vill aldrig lämna det stallet jag är i nu. Det är himmelen!!! Både hästarna och folket!



#1 - - Alexandra!

Det är så himla skönt att komma bort ifrån den vanliga vardagen ibland, att inte behöva tänka på något och bara leva i stunden. :)

#2 - MiMi

Vilka läckra bilder,du är verkligen duktig! Och jag håller med dig, att vara själv däruppe ibland är helt underbart :)