#1 - Erika

Jävlar va het du ska vara då.. :O

#2 - - Alexandra!

Alltid lika snygg, du!



sv: Tack så mycket! :D

#3 - Erika

Tatto sker den 5e maj. 10 maj är det så att min mor anmält mig till Vårruset... :)

#4 - fanny

hej, jag har googlat runt lite och fann din sida. Sökte på melanotan nämligen, och så brun som du är på din efer bild är vad jag vil bli.

Jag är som du, kan inte bli brun alls, blir inte ens röd och skäms som aset varje gång jag går ut sommar tid och folk frågar om jag är albino... Inte roligt.

Men jag tänkte bara fråga hur mycket du andvände om dagen?

Jag fattar inte riktigt och vill ju inte bli JÄTTE brun då det inte alls passar mig. Jag vill bara vara, typ inte genomskinlig.



Vore jätte snällt om du kan svara, älskar din blogg förästen :)

#6 - Martina

Fanny: Jag tog ca 10 enheter (streck) per dag första veckorna.... Dessutom solade jag en del. När jag började få upp färget tog jag varannan/tredje dag + en del solningar. När jag var nöjd med min färg tog jag ca en spruta i veckan :)

#7 - TheHelena

Riktigt snyggt och rockigt!



Sv: En Basset fauve de bretagne :)

#8 - Linda

Hej ! Hamnade på din blogg genom vårt gemmensamma intresse....hardstyle party :P Du som är så duktig på make-up...kan du inte tipsa om hur man sminkar sotade ögon? Ska hjälpa min syster till hennes studentbal....men vi får inte till det riktigt som vi vill ;-)

#9 - Martina

Linda: Jag börjar alltid med en ljusare skugga i globen som mall. Tex brun eller grå. Sen suddar jag i kanterna för att slippa skarpa kanter. Därefter lägger jag svart i globen över det bruna men kanske inte ändå ut så blir det lite uttoning. Att använda en bra pensel och sudda gör mycket! Lycka till :)

#10 - HannaBrolin

Snygg dam! :)