Det börjar löna sig

Jag började med brunmedlet nu för ca 2 veckor sen igen. Jag var så blek att det var ens jobbigt att gå i t-shirt eller linne bland folk. Man känner sig så ofräsch och jag skäms verkligen när jag är blek för jag är nästan genomskinlig. Började iallafall med kuren igen och har nog kört 12-13 ggr nu + 3 solningar och jag börjar verkligen få färg. Har nog inte vart så brun förutom när jag spraytannat mig och det håller ju typ ngr dagar. Ska bli gött att vara lite brun och fräsch nu, speciellt eftersom jag ska gadda mig på lördag :) Såhär blek (första bilden) var jag innan. Andra bilden är tagen idag. Notera att jag ALDRIG blir brun annars. Tack den som uppfann brunmedlet!

#1 - fer-g

sexxxy

#2 - Sanna

vart hittade du det?

#3 - Erika

Varför har du censurerat sleeven? :P

#4 - Pedda P

Vit man ska vara vit! ;) Och vit dam oxå! Peta på

#5 - Blue Velvet

Wow vilken skillnad!

#6 - Erika

Har inte riktigt tänkt på de innan, men sitter ditt latin så långt ner?

#7 - Therése | Stylish-B.se

Vad är det för medel du använder?

#8 - Nicole

Är det brun utan sol?

#9 - Emma-staar

oh, du passar verkligen i färgen... snyggt där är ed lite brunnyans så där.. I like it! finns ju nå skit att köpa nu, typ barbiedrug eller nått, sprutor so gör att man blir brunare-ökar sexlusten.. men brun utan sol funkar också jävligt bra :)

#10 - Dea

Du får ju lägga upp en ny bild nu e du ju mycke brunare ju

#11 - Barbie 08

Hej vad är det för något du använder för att bli brun?



Ha en fin kväll