Ny gadd - första sittningen

Igår var jag hos M och började på mitt ryggprojekt. Satt i 4½ timmar denna gången men ska dit igen så fort det läkt och fortsätta då vi har en del kvar. Men detta hann vi denna gången. Kan ju säga att det var måttligt skönt att tatuera över ryggrad och revben *aj* men vad gör man inte för att vara fin? :) . Tyvärr så fick vi ingen bra bild men dessa får duga. Den är sååå mycket snyggare irl! Måste säga att M är sjuukt duktig för att inte ha tatuerat så länge.


#1 - Erika

Awsome! Jag hoppas dock att jag får typ ligga ner på onsdag.. ligga på mage känns som en riktigt bra idé, för mig! :P Får se om Malin håller med om de bara.. :P

#2 - Blue Velvet

Wooow, så snyggt! Jag gillar stjärnorna. Står tatueringen för något?

#3 - ღ Catwalkqueen ღ

Oh crap, jag har planer på en ganska stor tatuering på sidan och den kommer göra fetont =S

#4 - ღ Catwalkqueen ღ

Ja precis =)

Nåväl, det ligger i framtiden så jag kommer hinna glömma hur ont det gjort att tatuera handleden, annars kommer jag nog inte våga haha

#5 - ღ Catwalkqueen ღ

Fy fasiken... Synd att man inte får ha Embla salva på ;)

#6 - Daniel

Hejsan! Fin blogg :D

#7 - Daniel

:)

#8 - Sara

Wooow! that is GORGEOUS! Jag vill också tatuera mig!

#9 - Therése | Stylish-B.se

Nice som bara den ju =)

#10 - - Alexandra!

GALET snygg tatuering! Wow! :O

#11 - Lollo

Hej, jag undrar bara hur man blir gogo-dansare ? Googlade det & kom in på din blogg så tänkte höra med dig :)

#12 - Veronique

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)

#13 - Blue Velvet

Har frågestund i bloggen för första gången, något du vill veta om mig? =)

#14 - - Alexandra!

sv: Jag gjorde några stjärnor vid en av mina gamla handledstatueringar. :)

#15 - TiNi

jävlar va snygg gadd

#16 - Anonym

Åh vilken snygg!