Nytt i fest garderoben

Satt med Sandra igår och spanade lite kläder. Både jag och hon är behov av nya festkläder. Jag hittade flera set jag vill ha men börjar med detta. Beställde en miniklänning som jag tycker är otroligt snygg samt nya fluffisar som går över knäna som var übersöta och dessutom riktigt billiga! Sandra beställde ett jättesöt vitt bling kjol set med en top samt vita/silvriga fluffisar. Dessutom beställde hon löshår som jag ska sätta i på henne sen. Hoppas det hinner komma innan nästa fest så man kan ha lite nytt på sig :) Ska beställa fler fluffisar sen tror jag. Hittade ascoola i 2-3 färgat och ett vitt sjukt snyggt set som man bara måste ha på sig i spanien i sommar :) .

#1 - - Alexandra!

sv: Tack så mycket!



Ja det tycker jag! 6 mars är det ju inte långt till, så det tycker jag du ska satsa på. :)

#2 - Anonym

Vilken sida tittade du på när du beställde kläderna? Gillar klänningen!

#3 - Blue Velvet

Sv; Haha, ja, men jag kände mig som min granne lite. En tant som rakar sina ögonbryn och sen drar med en svart kajal. Hon ser fan inte klok ut!

#4 - Elina

klänningen köp inte den i vit ! As ful på en, helt genomskinlig & man kan inte ha något under då ser man bara dum ut. & man blir inte snyggt fotad i den. + det silvriga e helt plastigt. Köpte min på tradera. men om den e bättre än min så grattis, jag hade inte turen på min sida. Puss & tack för en bra blogg.

#5 - Camilla Möller

letar med ljus o lykta efter en bra sida där man kan köpa fluffisar, vart köpte du dina?!?! =D