Nytt yttre

Idag fick jag hem min nya jacka som jag väntat ett litet tag på, den satt perfekt och är supersnygg! Sen har jag förälskat mig i skorna jag beställde till mamma. Har beställt ett par till och hoppas att dom leopard färgade också finns kvar för dom vill jag verkligen ha!

#1 - - Alexandra!

sv: Allt som allt gick den där senaste nagellackbeställningen på ungefär 350 spänn inklusive frakt från USA. Du skulle aldrig få 9 lack av dessa märken om du köpte dem i Sverige. ;)

#2 - Wysteriia

Svar: Jo det gick bra att jobba, var en lugn dag :) Ser dock inte framemot att jobba helg :P Det dumma med stället jag är på att jag måste använda mitt egna smink :I Du hade the studios produkter va?

#3 - Catwalkqueen

Jättefin jacka! =)



tack, jag är sugen på några till tatueringar =P

Visst har väl du några stycken?

#4 - Linnéa

En kille jag skulle börja dejta tog sitt liv den 3 feb åh jag hade inte märkt nåt föräns i söndas via hans facebook..