Sminkning - Dragqueen

Idag har jag vart iväg och sminkat lite. Jessica frågade om jag kunde hjälpa till och sminka hennes jobbarkompis till "Anna" för att dom skulle på personalfest och dom ville skoja till det lite. Här är före och efter bild. Jag har ju aldrig sminkat drag innan, så blev rätt nöjd över att det gick så bra. Var sjukt längesen jag blandade baserna dock, svårt att hitta rätt färg då han var lite röd-solbränd. Får ta och köpa baserna på jobbet för dom är verkligen toppen och superlätta att blanda.

#1 - Wysteriia

hm gjorde ni inte dragqueen i skolan? Vi gjorde nämligen det..? Gick vi inte samma utbildning? Knepigt :) Drag var ju bland det roligaste att göra ;D HAHA

#2 - Wysteriia

fan då missade du en rolig lektion ;D Men jag tycker din drag ser bra ut iaf :) Håller också med dig om att det är klurigt att göra en bas till solbrända :S



När vi hade lektionen så vaxade vi in brynen, gav dem färgglatt smink, nästan statiska bryn, glitter o bara överdrev allt.



Det roliga var att han jag sminkade blev så jäkla snygg som tjej..HAHAHA ;D

#3 - ★Svantes mamma★

Hehehe det ser ju inte ut som samma snubbe ;) Coolt!

#4 - - Alexandra!

Vilken rolig grej! Jag hoppas personalfesten blev annorlunda tack vare detta. ;D



Du gjorde jättesnyggt! ;)

#5 - - Alexandra!

sv: Tack så jättemycket! :D

#6 - My

Hej :) Gud va sminkningen blev!

#7 - Eufemia

Malena Erman där ju :)