#1 - Anna, Baby Boo, Wilson & Tigger [TÄVLA]

Man kan aldrig få för mycket av söta valpbilder!

#2 - FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Men gud så sööööt !

#3 - Lea

Hallå! :o)

Kul att hitta hit, och vilka underbara bilder på Melvin.



Ha de gott!

hälsar Leo & Lea

#4 - Henrik Olsson

Ja, man får verkligen passa på när de är små :)

#5 - Michelle

Guuud vad liten och söt jag tror jag smälter. Hämtade min Tigger när han var 4 månader så han var rätt stor då. Han väger 2,7 kg nu så det är väl iofs lite större än vanligt :) Det prickiga huset har jag köpt hos Posh Pooches hon har massa fina hus!

#6 - Lea

Åh, tack själv! :o)

Hur gammal är den lilla skrutten? Gillar hans fina färg!



Kram, Leo & Lea

#7 - Henrik Olsson

Sv: Tack så mycket! Brorsans minnessida har funnit med några år, men som det känns nu så är i alla fall textmaterialet färdigt. Nu behöver jag bara hitta en layout som fungerar!



Ha en bra dag!