En dag i stallet

Igår efter jobbet var jag i stallet och hälsade på igen. Innan har vi inte riktigt bestämt vilken av hästarna jag ska börja rida. Jag har enbart provridit en av hästarna, L'orage. När jag kom dit igår smälte mitt hjärta. L'orage har bara något med sig som jag dras till. Hon är verkligen en fin häst!! Redan innan jag var och kollade fastnade jag för henne då jag såg bilder. Jag skrev till hennes ägare igår att det känns som jag vill fortsätta med L'orage och hon tyckte det verkade som en bra idé vilket är superkul!! Längtar redan till stallet nästa gång. Selma och Bonus var mer igår som aldrig sett hästar innan. Båda var superlyckliga att få springa runt lösa och äta hästbajs, mums! haha. Men Bonus tyckte också var kul att reta Valle, en av valackerna. Som dock inte tyckte om Bonus lika mycket ^^


Fina L'orage
#1 - TheHelena

Riktigt fin häst :)